Alla inlägg under september 2011

Av Kicki - 5 september 2011 09:53

upp som en sol och ner som en pannkaka .... Fy f...n.

 

Vaknade imorse att det kändes konstigt i munnen ... upp med tungan och kolla att den lösa tanden fortfarande satt kvar och det gjorde den ... tänkte inte mer på det då ...

 

Skulle iväg till jobbet och borsta tänderna, tittar mig i spegeln och ser att jag ser jättekonstig ut i tänderna ... jo då har en lagning från ena framtanden lossnat och sitter mellan två tänder ..... Fy f...n säger jag bara. Lyckades peta tillbaka biten på plats igen för stunden men den lossnar väl idag så det blir banta för min del ... suck.

 

Får se om tandläkaren kanske kan plasta lite på den imorgon så att den kanske håller tills det är dags att göra stor renoveringen om jag nu får till en ...

 

Bad om en prisfråga från en tandläkare och det kom ett heeelt annat förslag från henne mot vad jag ville ha ... suck ...

 

Så imorgon slutar det med att jag får betala en massa igen för att tandläkarna ska säga att dem vägrar att göra så ... Bra start på dagen, gillar verkligen dessa dagar // Kicki

Av Kicki - 4 september 2011 23:28

Mån - Fre 10 - 18 utom

 

Tis den 6 sept eftersom jag ska till tandläkaren, då är butiken stängd och öppnar på onsdag som vanligt igen

 

 // Kicki

Av Kicki - 4 september 2011 23:25

Jag har fått hem Raggi kampanjen och dem 7 nya färgerna i Raggi. Ni hittar dem på www.jarbo.se under deras produkt katalog. Jag lägger in dem på webshopen så fort jag hinner. Om ni har bråttom så kan ni bara maila mig färgnr så går det oxå bra så länge :0)

 

Jag har även fyllt på med fritidsgarn igen.

 

Har även en del nya färger i garnet Sunny.

 

 // Kicki

Av Kicki - 4 september 2011 23:20

så här ser dem ut ....

  Jag tycker dem ser väldigt goa ut ;0) Dessa blev i storlek 40 - 41 så idag stickade jag ett par nya och dem blev i storlek 39 - 40 bild kommer senare på dem :0)

 

Här kommer en bild på min rosa babyfilt oxå :0)

  Jag tycker dem är jättefina :0) Så dem ska jag ha med mig på loppisen sen.

 

Imorgon är det dags att ha butiken öppen som vanligt igen 10 - 18 mån - fre. Förutom på tisdag då är den stängd eftersom jag ska till tandläkaren.

 

Nu ska jag försöka sticka lite till på min bolero som skulle ha blivit klar men inte blir det :0( Men  men det kommer ju en dag imorgon oxå // Kicki

Av Kicki - 3 september 2011 19:29

som särbo :0) Tänder doftljus, kör Die Hard maraton, stickar och virkar om vart annat + att jag tovar vantar för fullt :0)

 

Kan livet bli bättre ????

 

Jag lyckades även sticka ett par nya tofflor som jag tovade idag. Ska prova dem imorgon och förhoppningsvis fota dem så ni får se dem :0)

 

Men nu myspys med bolero och babyfilt ;0) Kicki

Av Kicki - 3 september 2011 11:36

och jag har städat och fejat heeeela morgonen :0) Min kära särbo ska ju bli sambo igen imorgon kväll :0) 10 v har gått sedan han åkte ...

 

 Sen är det ju så att jag har astma och min lilla fyrbenta sak som kallas för Diva håååårat något kopiös just nu... hela golven bara åker när man går och min astma gillar inte riktigt det. Så innan städningen så blev det fram med kardan .. men det tar flera dagarn till med kardan innan allt är borta. Men vid dem här tillfällena så kan man bara inte förstå hur en så liten hund kan håra så mycket som hon gör :0)

Fast det är det värt ... gillar inte hundar utan päls ...

 

Jaha igår blev jag klar med min 2:a babyfilt som ska med till loppisen. Jag varvar fortfarande med boleron och nu ska jag börja på en 3:je filt :0)

 

Jaha så då är det väl bara att sätta fart då, annars blir ju inget klart :0)

 

Ps ! Partylite´s nya katalog har kommit och alla doftprover ;0)

Av Kicki - 1 september 2011 00:19

Det känns lite bättre nu igen ... fast jag suckar fortfarande :0) Mamma och jag åkte till Coop tillsammans och fyndade lite. Köpte några minikrukor ... jätte söta till min NYA hobby ... blomskott och sticklingar :0) Jag har ju som sagt var inga hobbyn så en till mer eller mindre gör ju inget så efter det kunde jag sätta mig ner i lugn och ro igen ...

 

Så ikväll blev det några varv på den nya babyfilten och även lite sticka på bolero .. blandad kompott ... Men nu ska jag nog hoppa i sängen.

 

Imorgon är min sista lediga dag den här sommaren ... :0( och då ska jag iväg med dotra min och titta på lokalen vi ska ha loppisen i så jag får lite hum om hur vi ska ställa alla borden ... Kan vara bra men nu sängen // Kicki

Presentation

Kicki´s Gästbok

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

57 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards