Direktlänk till inlägg 9 maj 2012

Gårdagen gick i ...

Av Kicki - 9 maj 2012 11:30

målarens tecken igen ... HEEEELA dagen oxå och inte känns det som man kommer någon vart heller :0( Ja ja nu är i alla fall 2 st 120 breda målade 2 ggr så dem kan vi sätta upp till granntanten så blir hon glad :0) Sen är en 90 cm bred helt klar och en till 120 cm så då kan vi börja i hörnet mot nästa granne. Sen är en till målad en gång ... men den ska ju målas 2 ggr innan den kan komma upp ... Så då är det bara miljoner staket kvar ;0) Det är i alla fall en början och det kommer att bli jättefint NÄR det blir klart :0)

 

Så igår blev det inte mycket sticka av inte ... Jo jag började på en vårmössa i storlek 10 - 14 mån så den ska jag avsluta ikväll. Nu på jobbet ska jag påbörja en röd en så att jag kan sticka på den imorgon för imorgon blir det en hel dag hos tandläkaren :0( Dem ska fixa till min protes och då blir det en massa vänte tid tyvärr .... Sånt har inte jag tid med ... har massor av annat att göra :0)

 

Det är vad jag har pysslat med på sistone igen ...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki - 4 maj 2014 18:02


har fått fnatt ;)

Av Kicki - 4 maj 2014 18:01

så stickar jag ... och virkar på tunika ... samt planterar stockrosor ... ...

Av Kicki - 17 april 2014 13:04


Av Kicki - 17 april 2014 13:04

färdiga på modeller :) Min första saluki tröja blev klar idag oxå ... Nu är det bara 4 tröjor kvar ... ...

Av Kicki - 15 april 2014 17:10


posten idag :)

Presentation

Kicki´s Gästbok

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

57 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards