Alla inlägg under augusti 2012

Av Kicki - 29 augusti 2012 12:45

får jag hem leveransen från Järbo men bla svart Raggi :0)

Även dem nya färgerna i dem andra garnerna förstås :0)

// Kicki

Av Kicki - 28 augusti 2012 21:59

då åkte mammas löpare in i korgen då och det blev dags för herrtofflor nu då ... Har fått några förfrågningar så det är bara att sticka på ... Första paret ligger i tvättmaskinen nu och andra paret är på börjat MEN det blir inte så många varv stickade med en liten valp som inte gillar att sova hmmmm.... Göra bus är mycket roligare :0)

Här en bild då hon busar på gräsmattan ...

Av Kicki - 27 augusti 2012 22:35

lite garn från järbo ... Det kommer lite påfyllning, några nya färger i Raggi, Stella, turkos Mellanraggi osv. Hoppas på lev i slutet på veckan.

Idag har jag börjat på nya tofflor igen. Den här gången ett par herrtofflor :0)

Av Kicki - 27 augusti 2012 08:02

att jobba igen då :0)

Min altan börjar arta sig, ena kanten blev klar förra veckan ...

Av Kicki - 26 augusti 2012 08:48

eller vad säger ni ;0)

Av Kicki - 25 augusti 2012 20:54

varit på promenad till mormor ... Sen har vi varit hemma och busat ...matte har försökt virka på mormors löpare men det blir inte många vara inte :0(

Så här leker mina busfrön ... Valparna busar och tanten håller sig på tryggt avstånd ;0)

Av Kicki - 24 augusti 2012 19:20

idag på jobbet ... Mini var lite pipit vid tre tiden men sen somnade hon om igen :0)

Av Kicki - 23 augusti 2012 22:28

jag sticka färdigt ett par tofflor som nu ligger på tork ...
Sen har jag virkat liiiite på mammas löpare ...
Vi har även tagit en promenad idag till mamma men mini fick snålskjuts av matte ;0) men hon fick gå lite så hon är heeeelt slut idag :0)
Nu ska jag fortsätta virka lite och imorgon blir första dagen för mini på jobbet ... Undra hur det ska gå ....

Presentation

Kicki´s Gästbok

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

57 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards