Alla inlägg under september 2012

Av Kicki - 29 september 2012 16:36

hårt idag ... Mammas mattas alla trådar är fästa och klar ... Hennes löpare är klar ... En kunds tofflor är stickade och i tvättmaskinenen nu. En promenad till mamma är avklarad så nu har jag börjat på en turkos flätmössa :0) Men först ska jag ge dem här mat ;0)

Av Kicki - 29 september 2012 12:05

i storlek 23 :0)

Jag är nöjd med dem :0)

Av Kicki - 28 september 2012 14:53

En del som har följt mig på bloggen vet att jag började för länge sedan på

en gungstolsmatta till min mamma ... Det var säkert förra sommaren om jag inte minns helt fel ...


Idag har jag VIRKAT färdigt den :0) Jag ska nu ta hem den och fästa alla hemska trådar som är på den ... Tänkte hon skulle få den i födelsedags present .... Hon tror nog att jag har glömt bort den ;0)


Men hon fyller inte förrens i slutet på okt men den behöver lite finjusteringar som hon själv ska få

göra så jag tänkte hon behövde lite tid till det så att hon kan ha den på gungstolen när hon fyller år :0)


Idag blir det att sticka tofflor igen, pälstofflor den här gången som jag fått beställning på och sedan fortsätter

jag nog med mammas löpare oxå tänkte ju att även den skulle bli klar till födelsedagen ....


Så det är bara att jobba på som vanligt ... allitid finns det något att göra ;0)

Av Kicki - 27 september 2012 22:55

det har varit idag ... Men jag har hunnit med mycket trots min migrän start på dagen ...

Jag städade, böt sängkläder och tvättade och vek dem, tog en promenad till mamma, stickade 2 baby tossor och tovade dem ... Så det blev en lyckad dag ändå och gräsänka blev jag idag igen :0( Men men jag är så van och jag har ju mina söta fyrbenta små vänner :0)

Här är babytossorna på tork :0)

Av Kicki - 27 september 2012 11:23

och 2 ipren så kan jag stå upp i alla fall ... J...la migrän ...

Av Kicki - 26 september 2012 22:52

provat att sticka barn tofflo ... En blev klar och tovad men jag var inte nöjd så jag stickade en till som jag ska tova imorgon så får vi se om det blir en tredje eller inte :0)

Av Kicki - 26 september 2012 08:35

flätor och pärlor ... Dem blev klara idag. Pärlorna är gröna :0) Så nu finns det bara en sjal i påbörjade projekt här hemma ... Fast jag har mammas löpare kvar och på jobbet håller jag på att göra färdigt mammas gungstols matta ... Hon fyller jämt snart så det är bara att jobba på ...

Av Kicki - 26 september 2012 08:27

med webshopen och det kommer nog att ta tid att fixa den tyvärr ... Har jag otur så måste hela den fixas om :0(
Men vi får se hur det går idag ...

Presentation

Kicki´s Gästbok

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

57 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards