Direktlänk till inlägg 1 september 2011

På uppgång igen ...

Av Kicki - 1 september 2011 00:19

Det känns lite bättre nu igen ... fast jag suckar fortfarande :0) Mamma och jag åkte till Coop tillsammans och fyndade lite. Köpte några minikrukor ... jätte söta till min NYA hobby ... blomskott och sticklingar :0) Jag har ju som sagt var inga hobbyn så en till mer eller mindre gör ju inget så efter det kunde jag sätta mig ner i lugn och ro igen ...

 

Så ikväll blev det några varv på den nya babyfilten och även lite sticka på bolero .. blandad kompott ... Men nu ska jag nog hoppa i sängen.

 

Imorgon är min sista lediga dag den här sommaren ... :0( och då ska jag iväg med dotra min och titta på lokalen vi ska ha loppisen i så jag får lite hum om hur vi ska ställa alla borden ... Kan vara bra men nu sängen // Kicki

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki - 4 maj 2014 18:02


har fått fnatt ;)

Av Kicki - 4 maj 2014 18:01

så stickar jag ... och virkar på tunika ... samt planterar stockrosor ... ...

Av Kicki - 17 april 2014 13:04


Av Kicki - 17 april 2014 13:04

färdiga på modeller :) Min första saluki tröja blev klar idag oxå ... Nu är det bara 4 tröjor kvar ... ...

Av Kicki - 15 april 2014 17:10


posten idag :)

Presentation

Kicki´s Gästbok

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

57 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards