Alla inlägg under oktober 2012

Av Kicki - 31 oktober 2012 15:21

iordning den igen ...

Webshopen alltså så alla ordrar är plockade och mailade med kostnad och frakt ...

Däremot så skickade jag dem direkt via mailen så kolla skräpposten ... För ibland landar hotmailen där hos en

del kunder // Kicki

Av Kicki - 31 oktober 2012 11:45

igen ...


Men nu är det inte mitt fel utan det ser ut som surftown har problem för man kommer inte in på deras hemsida heller :0(


Så tyvärr kan jag inte plocka ordrar just nu som det ser ut i alla fall. Jag hoppas verkligen att dem jobbar snabbt för att få ordning på sina servrar ... // Kicki

Av Kicki - 31 oktober 2012 09:17

klara ... Tro det eller ej men båda paren är herrtofflor ;0) Fast min son beställde ju neonoranga till sig så .. vad säger man ;0)

Av Kicki - 31 oktober 2012 08:04

började jag med huvudvärks tabletter ..
Hela första kvällen låg jag i migrän och den låg svagt kvar på morgonen igår därför började jag dagen med piller ...

Inatt vaknade jag med huvudvärk så det var bara att fylla på :0( men det borde vara över i dag ... 3 dagar ...

Fortsättning följer ...

Idag blir det jobbet och börja på tofflor igen :0( Började även igår på en ny snurra men den får väl vänta antar jag ....

Av Kicki - 29 oktober 2012 14:28

ska jag hem och påbörja en lite större storlek på en röd ryssmössa som jag har fått beställning på MEN först ska jag sticka färdigt tofflan jag håller på med :0)

Av Kicki - 29 oktober 2012 14:06

med en veckas Cambridge kur ...


Man skulle tydligen iiiinte få ont i huvudet om man drack mycket vatten ... För mig stämmer inte det i alla fall ... jag har fram till nu kl.14 druckit 2,5 liter vatten och huvudvärken finns hela tiden med och värre blir det ...  så snart tar jag mina tabletter ...


Jag tänkte prova och se vad som händer med min kropp när jag går på en veckas kur ... Ska bli intressant för min kropp gör inte som alla andra ...


Jag tror att jag känner min kropp ganska bra vid det här laget :0) och mycket riktigt så kom ju huvudvärken .. men det ska bli kul att se viktnedgången ... Jag har gått upp en 5 kg nu under sommaren som jag skulle vilja gå ner igen utan några stöööörre ansträngningar så vi får se resultatet på en vecka ... fortsättning följer ;0)

Av Kicki - 27 oktober 2012 22:23

för första gången ... Jag undrar bara hur Mini ska kpmma ner ... Med pannan som sist eller ... Ja ja mattan är mjukare än stenplattor ;0)

Av Kicki - 27 oktober 2012 10:03

som jag stickade ...
Nu håller jag på med en s k Turtel neck till sonen .. Det är en form av halsdukstub som man kan dra upp över halva ansiktet när man åker skidor ...

Presentation

Kicki´s Gästbok

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

57 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards