Direktlänk till inlägg 3 september 2011

Lördag ...

Av Kicki - 3 september 2011 11:36

och jag har städat och fejat heeeela morgonen :0) Min kära särbo ska ju bli sambo igen imorgon kväll :0) 10 v har gått sedan han åkte ...

 

 Sen är det ju så att jag har astma och min lilla fyrbenta sak som kallas för Diva håååårat något kopiös just nu... hela golven bara åker när man går och min astma gillar inte riktigt det. Så innan städningen så blev det fram med kardan .. men det tar flera dagarn till med kardan innan allt är borta. Men vid dem här tillfällena så kan man bara inte förstå hur en så liten hund kan håra så mycket som hon gör :0)

Fast det är det värt ... gillar inte hundar utan päls ...

 

Jaha igår blev jag klar med min 2:a babyfilt som ska med till loppisen. Jag varvar fortfarande med boleron och nu ska jag börja på en 3:je filt :0)

 

Jaha så då är det väl bara att sätta fart då, annars blir ju inget klart :0)

 

Ps ! Partylite´s nya katalog har kommit och alla doftprover ;0)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki - 4 maj 2014 18:02


har fått fnatt ;)

Av Kicki - 4 maj 2014 18:01

så stickar jag ... och virkar på tunika ... samt planterar stockrosor ... ...

Av Kicki - 17 april 2014 13:04


Av Kicki - 17 april 2014 13:04

färdiga på modeller :) Min första saluki tröja blev klar idag oxå ... Nu är det bara 4 tröjor kvar ... ...

Av Kicki - 15 april 2014 17:10


posten idag :)

Presentation

Kicki´s Gästbok

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

57 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards