Alla inlägg under december 2012

Av Kicki - 31 december 2012 09:42

Här kommer en bild på den som blev klar imorse :0)

Av Kicki - 30 december 2012 22:04

på tofflorna sen blev det en ny prototyp ;0) Den här gången blir det ett överkast till dockvaggan :0)

Av Kicki - 30 december 2012 15:51

klar för i år .. Nu är det bara att börja bygga upp lagret inför nästa jul :0)

Börjar väl sticka tofflor då rå ;0)

Av Kicki - 30 december 2012 00:14

det oxå ... På en virkad pulsvärmare men det var inte min grej så det blir bara en ...

Av Kicki - 29 december 2012 13:00

lite bättre igen .. Men jag skakar och migränen ligger och lurar ... At bara dricka blåbär innebär migrän på posten men det visste jag :0) Jag lyckades i alla fall skaka fram ett par pälstofflor till mig som ligger i tvättmaskinen ... Det var tur att det var mina tofflor .... Nej nu ska jag hoppa in i en dusch och försöka pigga på mig lite ...

Av Kicki - 28 december 2012 09:22

Jag åkte på kräksjukan inatt :0) Så nu är det soffan och blåbär som gäller ...

Av Kicki - 27 december 2012 12:10

migrän :0(

Vilket innebär att jag måste ta tabletter och det i sin tur innebär att gomen strular till sig :0( Är det inte det ena så är det det andra ... ja ja huvudvärken försvinner ju MEN det tar flera dagar innan gomen satt sig igen :0( Shit happens ...

Presentation

Kicki´s Gästbok

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

57 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards