Alla inlägg under maj 2013

Av Kicki - 31 maj 2013 22:20

på g samtidigt :0)

Av Kicki - 31 maj 2013 06:51

igår :0)

Kunden blev jätteglad och nöjd med den ... ännu bättre ;0)

Även grannen ville ha en ... så vi får se ... har en bolero och 2 par tofflor på g först ...

Av Kicki - 28 maj 2013 17:07

Böt sängkläder, dammsög, tog långpromenad med hundarna och rensade framsidan på löv och ogräs ... så jag fick ändan ur vagnen till sist även fast det tog emot ... så nu kan jag virka med GOTT samvete igen :0)

Av Kicki - 28 maj 2013 10:32

Är såååå trött även fast jag sovit och det var likadant igår ... Jag tror att det har med pollen att göra :0( Men det är tråkigt ...

Jag borde byta sängkläder och dammsuga men eftersom jag inte orkar så virkar jag halvhjärtat med dåligt samvete :0(

Av Kicki - 26 maj 2013 18:30

klar så ska jag nog sticka lite boleron igen ... Det verkar som folk tycker om dem :0) Sålde en idag och en till är ev tingad så ... jag får nog sticka fler :0)

Av Kicki - 26 maj 2013 09:26

bara 400 m ifrån mig ... Det var någon som hade använt en engångsgrill på en balkong och den hade sedan blåst ner på en tygsoffa som hade börjat brinna ... så 27 lägenheter fick evakueras men ingen blev skadad ..,

Av Kicki - 26 maj 2013 09:22

ponchon blev klar igår ...

Av Kicki - 25 maj 2013 11:05

av att en fästing kröp på min arm ... usch ... så igår när jag kom hem från jobbet klippte jag gräset och trimmade alla kanter ... hatar fästingar ... blä ...

Idag har jag plockat lite på baksidan och känner mig nöjd med lösningarna jag kommit på ;0)

Nu ska jag fortsätta virka på poncho/filten i stormen :0)

Presentation

Kicki´s Gästbok

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

57 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards