Alla inlägg under maj 2013

Av Kicki - 13 maj 2013 08:46

Titta vad fina dem kan va ...

Av Kicki - 13 maj 2013 07:40

att gå till farbror doktorn igen ... Nu kollade jag blodtrycket efter bastun igår och då händer det något när jag bastar så det finns ett fel på mitt hjärta som dem inte fick fram på arbets ekg:t ... Jag klarar tydligen av 5 min ansträngning men inte 10 min och vissa dagar går även det bra ... så något är det men vad ....

Idag tror jag inte att dem ser något för jag ska vara där 10.30 förra gången var jag där 9.00 ... Det är ju alltid värst på morgonen ... Ja ja jag vet ju att den finns där ....

Idag får han skriva en remiss för rygg och nacke så får vi se vad dem säger ...

Av Kicki - 12 maj 2013 14:29

då fortsätter jag med ponchon igen :0)

Av Kicki - 12 maj 2013 11:08

till paviljongen :0) Dem andra var för korta och i fel färg nu ...

Av Kicki - 11 maj 2013 11:21

fixat lite i rabatterna ... Två av mina rosor hade dött så nu finns det nya fina där :0) Krukorna har fått lite blommor i sig :0) Så nu kan jag vila ryggen genom att sätta mig och sticka lite :0)

Av Kicki - 10 maj 2013 21:19

paviljongen :0)

Av Kicki - 8 maj 2013 17:39

klippt ner mina klätterrosor ... vet att man inte ska göra det men jag tänkte att nu när det blir försts året så kanske den förgrenar sig bra ;0) Kan ju alltid hoppas på det ... Tyväär har en cerise och 2 lila dött under vintern :0( Så det blir till att köpa nya :0(

Huvudvärken sitter i ännu men jag ska försöka sticka lite ändå ...

Av Kicki - 8 maj 2013 08:06

ute ...

Det blev ingen remiss igår för läkaren ville utreda ärendet igen för att kunna skriva remissen och då kände pappa att han inte orkade ... suck säger jag bara ...

Första delen på ponchon blev klar igår i alla fall men mer än så blev det inte :0( Huvudvärk hela dan så jag gick o lade mig redan 21.15 och det händer inte ofta i mitt liv ... vaknade i alla fall med huvudvärk så det var bara att ta piller ...

Nej nu hoppas vi att resten av dagen blir bättre ...

Presentation

Kicki´s Gästbok

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

57 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards