Alla inlägg under maj 2013

Av Kicki - 23 maj 2013 23:13

ev en beställning vi får se när den blir klar :0)

Av Kicki - 23 maj 2013 19:39

en tam duva hälsade på och höll på att bli Divas middag .... klarade dig med 15 cm ...

Av Kicki - 23 maj 2013 17:59

och den är suuuuperskön :0) Lite rolig men jag får ha den hemma ;0)

Av Kicki - 21 maj 2013 21:37

tvättat fönster ... Glasmästarna var här och böt det yttersta glaset på alla fönster ... Det var föreningen som betalade bytet så idag blev alla fönster utom sovrum och kontor tvättat ... Dem får vänta tills imorgon ....

Änglatrumpeten gillar inte solen :0( Hoppas den vänjer sig ...

Idag virkade jag färdigt den andra delen på poncho/filten så imorgon eller på torsdag ska jag börja sätta ihop bitarna ... Nu virkar jag fickor till den :0)

Av Kicki - 20 maj 2013 08:58

leverans :0) Nu virkar jag på min poncho/filt igen för tillfället ...
Huvudvärk dag 8 ....

Av Kicki - 20 maj 2013 08:56

är gladare igen :0) Den fick stå ute hela natten och de gillade den tydligen :0)

Av Kicki - 19 maj 2013 11:14

inte :0( Igår morse såg den ut att resa sig och sen några timmar senare så slokade den sig och nu är den ledsen :0) och jag med ... Har planterat ut den i stor kruka nu och hoppas att den tar sig ... Håller tummarna ...

Nu har jag i alla fall stickat färdigt alla 3 par tofflor som jag hade på beställning dem sista ligger i tvättmaskinen just nu ....

Så idag ska jag virka på min poncho ...

Av Kicki - 18 maj 2013 19:16

Nu är det bara mina löpare som saknas och dem blir väl klara till nästa sommar eller nåt ....

Presentation

Kicki´s Gästbok

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

57 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards