Alla inlägg under maj 2013

Av Kicki - 18 maj 2013 08:46

det är vad läkarna tror att jag har i både nacke och bröstrygg ... Magnet röngten på nacke och bröstrygg måste göras ... remiss till vc skickad från Danderyd igår ...

Idag är det 6:e dagen med huvudvärk som inte går bort med piller :0(

Läkarna upptäckte att jag hade feber och en infektion i kroppen igår men det enda stället jag har ont på är huve :0( Så inte vet jag vad dem hittat igen och jag orkar inte bry mig heller ...

Idag ska jag sticka tofflor :0)

Av Kicki - 17 maj 2013 08:43

en vit änglatrumpet mef dubbla blommor ... Den kom med posten igår och nu börjar bladen att resa sig :0) Har alltid velat ha en men det har inte blivit av förrens nu :0) Det ska bli spännande att se hur det går med den, just nu får den stå inne i några dagar sen ska den ut :0)

Av Kicki - 16 maj 2013 20:01

blomleverans till mamma igen :0) Snart frågar väl grannarna var dem köper sina blommor ;0)

Av Kicki - 16 maj 2013 11:43

idag har jag fått min allra första fästing :0( har aldrig haft det förut ... så med min otur så blir det säkert något annat av det :0(

Av Kicki - 16 maj 2013 11:43

idag har jag fått min allra första fästing :0( har aldrig haft det förut ... så med min otur så blir det säkert något annat av det :0(

Av Kicki - 16 maj 2013 07:51

huvudvärk då :0( Det värsts är att den går inte bort med piller ... Men den blir inte värre heller av rökning eller ansträngning ... Det enda som påverkar den är när jag böjer mig ner .. Det är bara att stå ut ... någon gång ger den sig ....

Idah är jag LEDIG hela dagen :0) min första semesterdag för i år så vi ska bara njuta åå baksidan och sticka tofflor ;0)

Av Kicki - 14 maj 2013 19:15

idag och nu är det 3 par tofflor som gäller ... en beställning :0)

Av Kicki - 14 maj 2013 07:38

över för den här gången och nu ger jag upp ... orkar inte hålla på ...

Ekg:t var okey och det förra visade att jag hade en hjärtinfarkt men det är inget fel på mig ...Om man har sovit dåligt så kan den visa så ... låter ju bra ...

Igår stickade jag nästan ingenting, det blev sen middag hos mamma och sen planterade vi lite syren och vinbärsbuskar åt dem :0)

Presentation

Kicki´s Gästbok

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

57 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards