Direktlänk till inlägg 8 maj 2013

Ännu en solig dag ...

Av Kicki - 8 maj 2013 08:06

ute ...

Det blev ingen remiss igår för läkaren ville utreda ärendet igen för att kunna skriva remissen och då kände pappa att han inte orkade ... suck säger jag bara ...

Första delen på ponchon blev klar igår i alla fall men mer än så blev det inte :0( Huvudvärk hela dan så jag gick o lade mig redan 21.15 och det händer inte ofta i mitt liv ... vaknade i alla fall med huvudvärk så det var bara att ta piller ...

Nej nu hoppas vi att resten av dagen blir bättre ...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki - 4 maj 2014 18:02


har fått fnatt ;)

Av Kicki - 4 maj 2014 18:01

så stickar jag ... och virkar på tunika ... samt planterar stockrosor ... ...

Av Kicki - 17 april 2014 13:04


Av Kicki - 17 april 2014 13:04

färdiga på modeller :) Min första saluki tröja blev klar idag oxå ... Nu är det bara 4 tröjor kvar ... ...

Av Kicki - 15 april 2014 17:10


posten idag :)

Presentation

Kicki´s Gästbok

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

57 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards