Alla inlägg under maj 2013

Av Kicki - 7 maj 2013 10:15

baksidan i skuggan ... Hoppas bli klar med första delen på vuxenponchon under dagen ...

På eftermiddagen ska jag iväg med pappa till läkaren ... vi hoppas på en remiss till mrt så vi kanske får veta vad som hände för 2 månader sedan ...

Igår plockade jag upp nya utemöblerna till paviljongen så nu är det bara dynor, blommor och lite ljussättning som saknas :0)

Av Kicki - 6 maj 2013 07:48

utemöbler till paveljongen ... Vilken bra stavning men i alla fall ... Mamma ska sitta här hos mig och vänta på dem .. Jag jobbar ju :0(

Av Kicki - 4 maj 2013 20:26

Ett evighetsjobb känns det som ...

Av Kicki - 4 maj 2013 13:00

barnbarnen ...Det var en upplevelse :0)

Av Kicki - 3 maj 2013 16:59

eller ryggvärmare är bättre ord ;0) Nu fryser hon inte om din kort klippta rygg

Av Kicki - 2 maj 2013 19:15

och GRÅ Daizy kom hem efter klippningen ... En före och en efter bild :0)

Av Kicki - 2 maj 2013 08:37

tagit mig tid att genomgå en mammografi ... Ett nyårslöfte uppfyllt :0) Det var skönt ...

Idag ska jag iväg och klippa Daizy ... spännande ...

Sen väntar jag på att få tag på mitt ekg från ambulansen och läkaren ska ringa ... efter det ska jag jobba 16-18 .. Så ser dagens schema ut ...

Ska även försöka laga mina glasögon som gick sönder nu på morgonen ...

Lite virkning ska jag väl hinna med oxå ;0)

Presentation

Kicki´s Gästbok

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

57 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards