Alla inlägg under januari 2013

Av Kicki - 10 januari 2013 16:26

så här ser den ut ...
Den kan jag ha i sommar med mona svarta kjolar ;0) Jättemjuk och skön.

Av Kicki - 10 januari 2013 16:24

mig från hemsidan från en mailadress man inte kan svara på så ... Här kommer ett svar ... Det finns ett mön på Flower garnet under Mönster/Barn
Med vänlig hälsning, Kicki

Av Kicki - 10 januari 2013 15:46

då idag plockas det inga ordrar och inga paket skickas iväg ... Vill inte gå till centrum i dags läget. Polisen åker fortfarande omkring här med blåljus så jag vet inte vad dem letar efter fortfarande ... Hoppas ni har över seende med det ...

Av Kicki - 8 januari 2013 22:52

Diva har när matte är tråkig och virkar ;0)

Av Kicki - 8 januari 2013 22:39

mitt linne ... sakta men säkert så växer den ...

Av Kicki - 8 januari 2013 20:18

? promenerat till mamma
? bokfört lite
? klippt klor på hundarna och det hatar jag :0(
? tvingat mig att virka på framstycket ... går såååå trögt nu :0(
? varit till butiken och skickat några paket
? letat efter nycklarna till soprummet ... det visade sig att min kära sambo tagit med sig nycklarna till fjällen ...suck
? rotat fram nya byxor till jobbet dem andra sprack i mån ... dem var heeelt sönder tvättade

Nu ska jag fortsätta tvinga mig att virka ... Sätter på Sagan om ringen som är lång ....

Av Kicki - 7 januari 2013 16:53

plockat upp 4 kartonger garn ... Nu årerstår bara att lägga in nyheterna på hemsidan ... Men det gör jag nog imorgon i dagsljuset ...

Nu ska jag virka på framstycket på mitt linne för bakstycket är klart ... Men det går trögt jag är ju så lång ryggad och allt ska ju jämt vara så stort om jag ska ha på mig det ...

Av Kicki - 5 januari 2013 10:20

halv tio då hundarna tyckte att det var dags :0) Klev upp med huvudvärk ... spillde ut mjölken över hela bordet ... Riktigt bra början på ....

Mamma ville ha hjälp med ett mön så jag får väl promenera upp dit sen men då ramlar jag säkert eller något ...

Nu ska jag fortsätta med mitt linne som jag började på igår .. Det är samma mön som på hundfilten men den är svart/grå randig :0)

Ha en bra dag, det ska jag försöööka ha :0)

Presentation

Kicki´s Gästbok

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

57 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards