Direktlänk till inlägg 8 januari 2013

Idag har jag ...

Av Kicki - 8 januari 2013 20:18

? promenerat till mamma
? bokfört lite
? klippt klor på hundarna och det hatar jag :0(
? tvingat mig att virka på framstycket ... går såååå trögt nu :0(
? varit till butiken och skickat några paket
? letat efter nycklarna till soprummet ... det visade sig att min kära sambo tagit med sig nycklarna till fjällen ...suck
? rotat fram nya byxor till jobbet dem andra sprack i mån ... dem var heeelt sönder tvättade

Nu ska jag fortsätta tvinga mig att virka ... Sätter på Sagan om ringen som är lång ....

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki - 4 maj 2014 18:02


har fått fnatt ;)

Av Kicki - 4 maj 2014 18:01

så stickar jag ... och virkar på tunika ... samt planterar stockrosor ... ...

Av Kicki - 17 april 2014 13:04


Av Kicki - 17 april 2014 13:04

färdiga på modeller :) Min första saluki tröja blev klar idag oxå ... Nu är det bara 4 tröjor kvar ... ...

Av Kicki - 15 april 2014 17:10


posten idag :)

Presentation

Kicki´s Gästbok

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

57 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards