Alla inlägg under januari 2013

Av Kicki - 15 januari 2013 00:20

lärt mig något nytt igen :0) En i-cord kant på sjalen ...Det tar tid att göra den men den blir jättefin så det fortsätter jag med imorgon ;0) Nu blir det bok och sängen ...

Av Kicki - 13 januari 2013 17:00

sakta men säkert ...
Just nu är den 55 cm lång och den ska bli 80 cm så det är en bit kvar och för varje varv så ökar ju maskantalet ... Nu har jag ca 230 m på stickan såååå det kommer att ta tiiiid att göra den :0)
Men den blir fin och den är lätt att göra ;0) Kommer med bild när den är klar ..

Av Kicki - 12 januari 2013 11:09

efter diagram ...

Av Kicki - 11 januari 2013 13:32

på jobbet :0(


Diva, gamlingen är dålig i magen så imorse ville hon inte at mat och igår var hon lös i magen hela dagen :0(


Hon brukar bli dålig när husse inte är hemma, är det inte det ena så är det det andra när han är borta :0) Hon saknar nog husse ... Vi får se hur hon mår ikväll när vi kommer hem. Jag har i alla fall fått i henne lite vatten här på jobbet så vi får se.


Att hon är lös i magen lite då och då är inget ovanligt ... Hon brukar bli det och sedan är hon utan mat ett par ggr sen är magen okey igen. Vi får hoppas att det är det idag med och inget annat ... hon har ju precis löpt så man är alltid lite orolig för livmodersinflammation ... men men vi får se ...


******************


Jag måste nog ev sticka upp en ny rosa baby overall ... jag sålde den andra idag så nu har jag ingen rosa overall hmmmm Jag skulle ju börja på en sjal idag som jag fick mönster på ....


Ja ja vi får se vad det blir :0) Husse skulle i alla fall ev komma hem ikväll redan. Det var - 18 grader i fjällen så han ville inte riktigt ge sig ut och fiska då och skotrarna var färdig mekade så det var väl bara att ge sig hemåt :0)

Av Kicki - 11 januari 2013 08:25

f r o m nästa vecka ...
Nu även öppet Tis - Tors 16 - 18
Annars som vanligt
Mån - ons - fre 12 - 16
Välkomna // Kicki

Av Kicki - 10 januari 2013 23:40

till idag ... En lilamel och en svartmel ... Nu blir det boken och sängen ...

Av Kicki - 10 januari 2013 16:27

i en paus från linnet igår ... Helt ok nöjd med mönstret ...

Presentation

Kicki´s Gästbok

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

57 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards