Alla inlägg under januari 2013

Av Kicki - 18 januari 2013 23:41

på g ... Den här blev klar idag ... Nu är det bara vantar, mössa, halsduk och tossor kvar ;0)

Av Kicki - 18 januari 2013 15:17

så växer halsdukssnurran ... men inte går det fort inte ...

Av Kicki - 18 januari 2013 08:09

jag fick hem igår en ny orange färg, en ny grå färg och en ny jeansblå färg ... Bilder kommer under helgen på webshopen ...

Av Kicki - 18 januari 2013 08:06

nog ganska trött ... Jag upptäckte att jag hade avmaskat för halskanten i ärmhålet ;0) Så det var bara att krypa mer i sängen :0)

Idag blir det jobbet och fortsätta sticka på min halsdukssnurra som jag har där och hemma blir det att fortsätta på vintersetet till Baby Born som jag började på igår ....

Av Kicki - 17 januari 2013 08:58

och provade lite olika mönster och jag fastnade för patentstickning UTAN omslag och dubbel stickade flätor ... Så nu måste jag göra något i dessa mönster ... Det blir nog halsdukssnurror tror jag ;0)

Av Kicki - 17 januari 2013 08:54

till Baby Born blev det ... Skrållan såg inte klok ut med sina tofsar i den här så det blev Baby Borns istället :0)

Av Kicki - 16 januari 2013 08:24

på med en grej till Skrållan ... Vi får se vad det blir av det hela :0)

Presentation

Kicki´s Gästbok

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

57 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards