Alla inlägg under januari 2013

Av Kicki - 5 januari 2013 10:13

klar igår ... men när jag satt och fäste trådarna så upptäckte jag några randnongsfel sååååå det blev en hundfilt :0( Så jag gjorde aldrig några kanter på den men så här såg mön ut i alla fall :0)

Av Kicki - 4 januari 2013 14:14

det kommer in 4 nya färger i Big Verona på måndag ;0)

Av Kicki - 4 januari 2013 13:26

Jag har fått hem 3 till färger i San Francisco igen ..

Sunny kom hem i vitt, rött och ljusgrått.

Viola kom hem i svart, oblekt och blått igen ...

Mercan Batik kom hem i Lila, Turkost och den röd tonade ...


På måndag fylls lagret på från Järbo :0)


// Kicki

Av Kicki - 3 januari 2013 13:58

Den här gången med lite nya garner
bla Nya Lady som är mycket bättre än den gamla ;0)

Av Kicki - 3 januari 2013 13:56

Så här blev babyfilten jag gjorde. Likadan som till dockan fast större ;0)

Av Kicki - 2 januari 2013 20:31

lite garn från Järbo och Garngrossisten ..Vi får se vad det kostar innan jag ev kan beställa mer ...

Idag ska jag försöka få klart babyfilten jag håller på med ... Det är målet i alla fall :0)

Av Kicki - 1 januari 2013 22:50

prototyp på dropsmönstret 108-25. Jag virkade den i garnet Fuga och virknål nr 3 :0)

Av Kicki - 1 januari 2013 11:00

I år blev jag tyvärr

tvungen att höja priserna på garnerna ...

En del garner har gått ner i pris och andra har gått upp en hel del och det beror på

mina leverantörers nya prissättningar :0(


Butiken öppnar imorgon ons som vanligt igen efter alla julledigheter.


Välkomna // Kicki


Presentation

Kicki´s Gästbok

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

57 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards