Alla inlägg under juli 2013

Av Kicki - 4 juli 2013 16:55

jag har drivit upp dem från frön och det är en gul och en lila i samma kruka ... Vi får se om dem överlever ;0)

Av Kicki - 4 juli 2013 16:52

min MRT utan huvudvärk oxå ... helt otroligt :0)

Så nu har jag städat här hemma och påbörjat en ny bolero i mormors rutor. Ska göra en mindre storlek nu och en ruta då och då medans jag virkar på en poncho filt :0)

Av Kicki - 4 juli 2013 09:05

son gäller :0( Men nu äntligen är det dags för bröstrygg och nacke ...

Så om en vecka kan jag få svar och ev åtgärda något :0) Ingen sjukgymnast vill ju göra något på mig eftersom jag får problem med andning och huvudet ... Så snart och det var på tiden ... första anfallet kom ju i februari ...,

Av Kicki - 3 juli 2013 20:51

för tappade maskor ...

Jag vill ha någon fin tröja i den istället ;0) Det lägger vi undan till mig ...

Av Kicki - 3 juli 2013 18:01

Den var inte lätt att fota :0(

Som grund har jag använt Drops mön 139-31 Garn: Soft Cotton
Virknål nr 4
Rosa 1 nystan
Vitt 4 nystan
Lila 2 nystan
Lin 2 nystan

Så nu ska jag börja sticka tappade maskor ... tror jag ... hatar hål ...

Av Kicki - 2 juli 2013 15:58

den turkosa boleron klar .... Så nu är det bara en bolero beställning kvar MEN den ska inte vara klar förrens dem 25:e så jag kan göra annat emellan ;0) Provar just nu en ny bolero i mormorsrutor som jag hatar ..

Presentation

Kicki´s Gästbok

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

57 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards