Alla inlägg under juli 2013

Av Kicki - 14 juli 2013 15:12

och irriterad på datorn ...

Jag måste göra en ny hemsida ... för att min är tydligen för gammal och alla som känner mig VET hur mycket jag HATAR datorer ...

Jag gör lite ... sen lugnar jag ner mig med en cigg ... sen försöker jag igen och så har jag hållt på sedan 2 v tillbaka :0(

Det kommer att ta evigheter innan jag blir klar ...

Så nu virkar jag lite istället ....

Av Kicki - 12 juli 2013 22:02

en vit poncho ... nu blir det en bolero :0)

Av Kicki - 11 juli 2013 14:20

och gräsmattan klippt och trimmad. Nu kaffe paus sen sista poncho beställningen för stunden i alla fall ;0)

Av Kicki - 10 juli 2013 10:44

och det är mina muskler i ryggen och nacken som orsakar problemen ...

Så nu har jag bokat tid hos massören nästa vecka :0) det ska bli så skönt .. Nu kan ingen säga att dem inte vågar röra mig :0)

Av Kicki - 9 juli 2013 12:10

hoppas kunden gillar den :0)

Nu fortsätter jag med nästa ....

Av Kicki - 7 juli 2013 22:29

och är till salu ;0) Storlek S/M

Nu har jag baaara 3 beställnings ponchon och en bolero att göra ....

Av Kicki - 6 juli 2013 14:15

Jag gillar inte folk som härmar mig för att SÄLJA vidare min skapelse billigare än vad jag gör ... Det är en annan sak om man vill göra något till sig själv men inte att sälja vidare ...

Så jag kommer inte att svara på HUR eller vart ifrån jag fått ideerna ifrån :0(

Tyvärr ... är så trött på att folk kommer in i butiken och börjar räkna maskorna på mina saker ....

Av Kicki - 5 juli 2013 19:55

på g och så blir den ... Färgerna alltså :0)

Presentation

Kicki´s Gästbok

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

57 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards