Alla inlägg under juli 2013

Av Kicki - 21 juli 2013 11:44

igår ... Den här gången med lite dukar :0)

Av Kicki - 19 juli 2013 16:27

mig något nytt ...

OM dina ögon rinner när det blåser så KAN det vara att dem är för torra ...

Mina har forsat när jag varit ute i blåst och efter 3 dagar med ögondroppar så rinner dem inte alls ...

Det ni :0)

Av Kicki - 18 juli 2013 15:01

Den här gången en grå/vit med glitter tråd ... är till salu ;0)

Även en duk blev klar ... nu 2 kvar på beställningen ...

Av Kicki - 18 juli 2013 10:22

där fläktar det lite i alla fall ... På min altan är det 27 grader nu kl 10 så där kan man inte sitta ...

Målet idag är färdig poncho och en duk färdig ... vi får se om jag lyckas ...

Av Kicki - 17 juli 2013 20:56

sambos ben har nu speidit sig ner till fotknölen :0( Ser lite läskigt ut men tydligen sprider den sig tills penicellinet har verkat i minst 3 dygn men han mår ganska bra .. Benet är stelt och han får frossa på kvällen ... Imorgon blir 3:je dagen så vi får hoppas att det vänder då ...

Mina jobb bara ökar på bordet ... en bolero, dukar och en poncho ligger halvfärdiga där så nu ska jag fortsätta :0)

Av Kicki - 16 juli 2013 14:19

och pencellin ...

Av Kicki - 16 juli 2013 10:58

på att sambon ska ringa och säga vad akuten sa ...

Han kom hem igår och sa att han hade ont i smalbenet och att det hade svullnat upp utan att han gjort illa sig ..

Ingen feber igår men imorse hade han det och var kokhet på benet .. Det har varit ett sår där men det har läkt ... Men nu är han på akuten i alla fall .. Så får vi se vad det är ...

Själv ska jag till massören idag :0)

Av Kicki - 15 juli 2013 22:21

för leverans :0) Nu kan jag bara göra en till vit om någon vill ha sen är det stopp ...

Presentation

Kicki´s Gästbok

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

57 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards