Alla inlägg under april 2013

Av Kicki - 7 april 2013 12:24

våran 1 km långa backe utan att pumpen stanna ;0)

Av Kicki - 6 april 2013 17:23

Vi mötte lite renar och björnar på vägen oxå ... Nu sitter vi och väntar på att laxen ska rökas klart :0) mums ...

Av Kicki - 5 april 2013 16:42

så är butiken stängd pga semester :0) Första gången sedan jag öppnade den för 4 år sedan :0)

Imorgon åker jag till Funäsdalen :0)

Av Kicki - 4 april 2013 22:25

tillräckligt lång ... Ska virka 2 gröna och 1 grått varv till sen är det dags att kapa längden :0)

Av Kicki - 4 april 2013 16:10

kommer det en bild på så fort jag kommer någon vart med den :0) Det tar ju lite tid nu när varven är som längst.


Idag blev det bara 4 varv på den sen byter jag oxå med mitt stickningsprojekt för att avlasta ryggen lite men bild kommer så fort det händer något ;0)

Av Kicki - 4 april 2013 16:08

gick bra, bara lite obehagligt men blundar man så är det helt okey :0)


Huvudvärk fick jag tyvärr men jag vet inte varför, det kan ha varit hörlurarna. Jag kan ju inte ha något mot mitt huvud utan att få huvudvärk :0(


Svaret kommer nästa vecka någon gång så får vi se vad det var dem såg på vanlig röngten ...

Av Kicki - 4 april 2013 08:03

för magnetröngten .... Ska hoppa in o duschen snart och sen vid 11 kommer sambon och hämtar mig :0( Ja ja det går ganska fort och det gör inte ont så det är helt okey :0)

Av Kicki - 2 april 2013 15:03

på filten och den blev va 1 m bred ... Nu är det höjden kvar och den var riktigt rolig att göra :0) Fast nu har jag stickat lite som omväxling ;0)

Presentation

Kicki´s Gästbok

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

57 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards