Alla inlägg under april 2013

Av Kicki - 13 april 2013 08:48

Just nu packar jag ner saker och Daizy packar upp allt igen ... Spelar ingen roll att jag knyter påsen hon öppnar den i alla fall ...

Av Kicki - 12 april 2013 17:47

Dem såg förändringar i ryggen som yngre människor brukar ha ....

Jag fick Mrt för att dem trodde att jag led av benskörhet som ÄLDRE brukar ha ...

Hur ska dem ha det ....

Summa kardemumma var i alla fall att man inte gör något åt saken ...

Får nog prata med MIN läkare när hon kommer tillbaka tror jag ...

Av Kicki - 12 april 2013 08:57

ser ni att båda är med på bilden ;0)

Av Kicki - 11 april 2013 10:52

snurran klar ... Fortsätter nog med den lila ponchon jag påbörjat ... Den rosa blev ju såld ...

Av Kicki - 11 april 2013 10:12

och var helt vindstilla ... Snöflingorna var hur stora som helst :0) men nu skiner solen igen :0)

Sambon ska ut och fiska idag och jag ska avsluta min vita snurra ;0)

Av Kicki - 10 april 2013 19:22

på husvisning och killarna har fällt träd. Jag tog en promenad till vävstugan och konstaterade att allt var jättedyrt och maskinstickat :0(

Nu stickning ...

Presentation

Kicki´s Gästbok

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

57 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards