Alla inlägg under april 2013

Av Kicki - 16 april 2013 21:16

i storlek 3 - 5 år :0)

Nu en dukbeställning ...

Av Kicki - 16 april 2013 17:43

min läkare ...


Hämtade mina remissvar från vc ... Där stod det att jag har en förslitning på kota L5 och att i centrala ryggen visar jag tecken på  rotkanalsträngsel  .... det kan tydligen göra att vissa nerver landar i kläm för att det blir för trångt ... Det kan förklara varför jag inte kunde andas för 2 månader sedan...


Orsak : en del föds med det och  för andra är det åldersrelaterat och eftersom jag inte är så gammal ännu som dem påvisar ( över 60 år ) så måste det vara medfött ....  Det kan även förklara varför jag fick kräknerven i kläm för 20 år sedan ... ( samma ställe ) Så med andra ord så gäller det att hålla ryggmusklerna mjuka så att dem inte belastar mina ryggkotor mer än nödvändigt ...


Slutsumma : sitt i massagestolen varje vecka ;0) inte mig emot ;0)


Inge benskörhet här inte utan den var normal stod det :0)

Av Kicki - 15 april 2013 23:10

En poncho och en mössa till Baby Born ;0)

Tillbaka till den lila ponchon ...

Av Kicki - 14 april 2013 21:23

Den kommer att ha massor med färger och med svart/vit grund ...

Av Kicki - 14 april 2013 20:53

hundar och tvättat kläder hela dagen :0(

Så nu ska jag virka på filten jag började på igår ...

Av Kicki - 13 april 2013 22:59

vägen hem ... och dessa ska barnbarnen få imorgon :0)

Av Kicki - 13 april 2013 22:57

igen då och resan gick bra förutom att lilla Mini blev åksjuk igen stackaren :0( Så fort vägen är för kurvig och guppig så är det kört men det gick bra ändå ..

Nu har jag varit i butiken och plockat lite ordrar och mailat mina kunder :0) Passade på att ta en liten promenad samtidigt och det kändes skönt ;0) Så mycket gott vi har ätit uppe i fjällen och bara slöat :0) Nu blir det skärpning :0)

Nu ska jag börja på en ny filt men jag vet inte hur stor den ska bli ... Der kanske bara blir en babyfilt ... Vi får se ;0)

Presentation

Kicki´s Gästbok

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

57 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards