Alla inlägg under september 2012

Av Kicki - 10 september 2012 09:10

morgonkvisten :0)

Av Kicki - 9 september 2012 18:23

Idag har äntligen sambon fått lite tid för VÅRAN altan ;0)

Från insidan sett

 

Nu äntligen får jag ha hammocken utanför ett fönster ... Dem sista 10 åren har hammocken alltid stått MITT i ett fönster men inte nu inte :0) Jätteglad för det ;0)


Sett från allmänningen ...

 

Det är fotografen som är lite sne och inte väggen ;0)

Här saknas det lite rabatt fortfarande men mitt lilla syren träd är där redan :0)


Nu blir det till att sticka lite, virkade färdigt dukarna igår och började på en ny flätmössa men jag sålde mina herrtofflor idag så jag borde nog sticka lite tofflor :0( Men det börjar bli lite tjatigt så jag fortsätter nog på mössan ikväll i alla fall ;0) Får väl som vanligt ha flera projekt på g samtidigt, några varv här och några varv där ;0)


Av Kicki - 8 september 2012 19:16

i två färgad patentstickning :0) Den är stickad i Fuga och Stella. Mönster finns på jarbo.se

Av Kicki - 8 september 2012 12:34

igår ... Så den tar jag med mig på mån och fotar den ...

Idag har jag promenerat, städat och bytit sängkläder så nu väntar jag på tvättmaskinen medans jag virkar lite ...

Av Kicki - 7 september 2012 14:38

på min tvåfärgade patentstickade mössa ...

Men imorgon blir det till att virka dukar, fick en beställning på två dukar så det är bara att sätta fart. Tänkte försöka bli klar med mössan först :0)

Av Kicki - 6 september 2012 16:21

något nytt idag ... Tvåfärgad patentstickning ...det här ska bli en mössa med häng ...tror jag ;0)

Av Kicki - 5 september 2012 10:41

börja sticka på en flätmössa till sonens flickvän :0) En naturvit är beställd ...

Av Kicki - 4 september 2012 13:09

Här kommer en bild på dem ;0)

Presentation

Kicki´s Gästbok

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

57 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards