Alla inlägg under september 2012

Av Kicki - 21 september 2012 18:49

på bild nu :0)

Av Kicki - 20 september 2012 12:47

så kanske den blir fixad på sön eller mån av en kille som hjälpt mig förut...
Hoppas att ham kan det nu med men det blir sön eller mån // Kicki

Av Kicki - 20 september 2012 12:45

duktig igen då ... Jag har rensat ALLA mina lådor här hemma på restgarner och det blev en full sopsäck och en ica påse ... Detta fick en nystartad dagcentral för LSS boenden :0)

Förra året var det en skola som fick mina restgarner men inte i år :0)

Så nu är det bara o starta om på en ny kula när alla korgar är tomma :0)

Benvärmare nr 2 här näst, en plommonlila flätmössa blev klar idag oxå :0)

Av Kicki - 17 september 2012 20:10

Alla produkter finns där men ni måste scrolla neråt för att hitta dem // Kicki

Av Kicki - 17 september 2012 07:56

med migrän igen :0( En konstig sådan oxå :0( men nu är den borta ... Vi hoppas att den håller sig borta oxå ...

Idag ska jag nog försöka sticka lite, det blev det inte mycket av i helgen inte :0(

Av Kicki - 16 september 2012 20:52

med webshopen men nu är det alla produkt nyheter som försvunnit ...

Fortsättning följer ... //Kicki

Av Kicki - 16 september 2012 19:13

tillbaka mitt hem ... Sonen åkte till London idag och flickvännen åkte hem till Mölndal ... Så nu är allt som vanligt igen :0) Nästa besök blir om en månad då sonen kommer hem igen :0)

Gräsmattan ligger även på plats nu och den blev godkänd av hundarna ... Åh vad dem har sprungit :0) inget virke, inga jordhögar och inga höga ogräs som är ivägen :0) En lyckad helg med andra ord :0)

Presentation

Kicki´s Gästbok

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

57 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards