Alla inlägg under september 2012

Av Kicki - 26 september 2012 08:25

en utmaning ... Jag lovade att sticka ett par togflor i storlek 23 ... Jag trodde hon menade att foten var 23 cm och då hade det inte varit några problem men storlek 23 är en togfla på ca 15 cm ...hmmm undra hur det ska gå .. Men det ska bli spännande ....

Av Kicki - 24 september 2012 21:30

med mina göra färdigt projekt ... Men jag tror att jag håller på att boi sjuk :0( Fryser och hostar som bara den och då är det lite svårt att sticka :0/

Men jag försöker med ett par torgvantar som legat i korgen ett tag ...

Av Kicki - 23 september 2012 17:35

se pulsvärmare med tre volanger ... Undra om man ska testa det vid tillfälle ...

Av Kicki - 23 september 2012 17:34

väg till Finland :0) Ett projekt till klart från korgen :0)

Av Kicki - 23 september 2012 13:45

Gädda på 8 kg :0) och vi här hemma fick sovmorgon till halv 8 så nu kan han komma hem :0)

Av Kicki - 22 september 2012 22:33

Lady's filt färdig till hennes nya säng som förhoppningsvis kommer nästa v.

Jag lyckades även sticka färdigt ett par vantar som legat i korgen sen i somras :0)

Imorgon ska jag nog försöka få till ett par pulsvärmare som legat länge i korgen ...

Nu ska jag bordta Daizy så att vi kan gå och sova ... Undra hur den här matten går när husse inte är hemma ... Det är alltid han som vaknar tidigt ..Ja ja vi får se hur det går :0)

Av Kicki - 22 september 2012 08:45

Sambon tog en fiskehelg :0) Den är han väl värd efter den här sommaren :0)

Vilket innebär att jag kan göra vad jag vill :0)

Stickade färdigt ett par tofflor igår och nu på morgonen har jag börjat titta lite på mina korgar med påbörjade projekt ...Jag har 2 korgar bakom min fåtölj och båda är fulla ... hmmm Ska nog undersöka den lite närmare ....

Av Kicki - 21 september 2012 18:52

i gråmelerad Raggi och med flätor :0)

Presentation

Kicki´s Gästbok

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

57 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards