Alla inlägg under september 2013

Av Kicki - 11 september 2013 20:15

avklarad så nu blir det knåpa mössa till halsduken ...

Av Kicki - 10 september 2013 09:25

eftersom mina tänder är hos tandläkaren ;0) Helt underbart att tänderna är där men inte jag :0)

Jag har inte ångrat att jag tog bort dem och det har snart gått 2 år ...

Så idag blir det sticka halsduk och det gör inte mig något ;0)

Av Kicki - 9 september 2013 21:33

helt vanlig halsduk ... Min första vanliga halsduk :0)

Av Kicki - 9 september 2013 09:18

ett par svarta 44/45 ....

Av Kicki - 8 september 2013 18:58

har nästan slagit ut :0) och den DOFTAR heeeeeelt underbart :0) Så stolt över den :0)

Av Kicki - 8 september 2013 16:11

blev klar nu :0) Det här är alltså ett alternativ istället för en sjal som åker av hela tiden. Den här sitter ju fast med muddarna ;0)

Av Kicki - 8 september 2013 12:21

butiken ich fixade lite ... Så nu finns det lite hibiskus sticklingar till salu där ... Just nu några oranga och prakthibiskusen ... en röd dubbel oxå .... När jag fixat kartonger så ksn jag även skicka dessa per post ... men kartonger först ...

Av Kicki - 8 september 2013 12:17

gårdsloppis här i området ... Tycker det är kul när folk engagerar sig och jättefint väder fick dem oxå :0)

Nu är inte jag någon loppis människa men i alla fall och jag har varit där i alla fall och visat mig :0)

Nu ska jag sätta mig och sticka på min axelvärmare så kanske den blir klar idag :0)

Presentation

Kicki´s Gästbok

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

57 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards