Alla inlägg under september 2013

Av Kicki - 19 september 2013 23:04

vantar här om dagen ... inte klara än ... saknar tummar och tovning ;0) men då var jag ju tvungen att börja på en neonrosa halssnurra oxå ;0)

Kommer att bli till salu sen ;0)

Av Kicki - 19 september 2013 09:14

för fullt här så ingen promenad här inte ... Inte med 3 hundar som vägrar att bli blöta om fötterna :0)

Så jag får sticka vantar tills det är dags att åka till sjukgymnasten och sen jobbet igen då ...

Av Kicki - 19 september 2013 08:53

Raggi i 150 g nystan och Lovikka i neonfärger är på väg in :0) Tyvärr var kampanjen jag ville ha slut så jag fick ta en annan men den var fin oxå :0)

Av Kicki - 18 september 2013 23:53

utan tummar för tillfället och varvar med något som ska bli ett täcke till Daizy :0)

Av Kicki - 18 september 2013 09:09

man inte över livets gång ... Det finns saker som bara händer från dag till dag ... Vi får se vad som händer med Diva nu ... fick en tid den 8 okt och då får vi se vad som är fel och sen får vi ta nästa steg ...

Jag hade nog tänkt mig att få åtminstone 5-6 år till med henne men vi får se vad som händer sen ...

Idag blir det jobbet och packa upp 3 kartonger med fritidsgarn ...

Av Kicki - 17 september 2013 21:36

skulle åka in och ta tandsten på Diva idag och fick åka hem med beskedet att hon att hon har ett måttligt blåsljud på hjärtat :0) Hon är bara 8 år och 1 mån imorgon :0(

Ja ja vi får se vad som är fel, ringer och bokar tid imorgon ...

Lilla gumman ...

Av Kicki - 16 september 2013 16:37

den här blomman orkar hänga kvar i regnet tills den har slagit ut så att jag får se hur den ser ut innan det är dags att ta in den i helgen ... Det ska vara en vit dubbel änglatrumpet ...

Av Kicki - 16 september 2013 09:03

på något täcke till Daizy nu till vintern ... men hon har så långa ben om man gör ett vanligt täcke/tröja ... hmm får klura lite och se om jag kommer på något ...

Presentation

Kicki´s Gästbok

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

57 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards