Direktlänk till inlägg 19 maj 2012

Dagarna bara försvinner ....

Av Kicki - 19 maj 2012 22:19

var t o m tvungen att tänka till för att komma på att det var lördag idag .... suck säger jag bara.

 

Ja ja , jag målar för fulla muggar ... hinner inget annat. Däremot så har jag provat min nya iphone och den tar väldigt bra bilder och man har ju jämt med sig den så det var en väldigt bra investering ...

 

Här en bild på Daizy som ville ta en fika paus i målandet ;0)

  

När vi var hos mormor igår så provade Leah gammelmorfars hatt och så här såg hon ut i den :0)

  

Inte tokigt alls :0)

 

När det gäller stickning och virkning så är jag såååå trött på kvällarna när jag kommer in att jag knappt orkar göra något ... men jag har en mössa på g, en duk ligger på sträckbänken, en till duk är på g och ett par pulsvärmare ligger oxå på bordet. Så projekten är många men det svåra är att orka avsluta dem :0(

 

Men men snart är halva staketen målade, tror att vi blir klara imorgon ... sen får jag nog vila lite från målandet. Men idag när jag målade så var det 2 grannar till som kom fram och ville ha likadana staket som vi så nu är vi uppe i minst 3 grannar som vill ha likadant ... så det är nog bäst att vi skyndar oss på att köpa resten av staketen innan dem tar slut ....  Jag får väl måla dem när jag orkar sen. Kan ju stå på min egen tomt och allmänningen då istället för hos grannen som nu :0)

 

Bilder kommer som vanligt senare även på färdiga halva staketet ;0) Båda våra misshandlade syrenbuskar som flyttades har nu tagit sig även fast dem är nerklipptar från ca 3 m till 1 m så kommer det nya små skott på dem jiiiiiippppiii . Dem klarade sig :0)

 

Nej nu ska jag titta på en virkning .... eller så blir det Tetris på min Iphone ;0)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki - 4 maj 2014 18:02


har fått fnatt ;)

Av Kicki - 4 maj 2014 18:01

så stickar jag ... och virkar på tunika ... samt planterar stockrosor ... ...

Av Kicki - 17 april 2014 13:04


Av Kicki - 17 april 2014 13:04

färdiga på modeller :) Min första saluki tröja blev klar idag oxå ... Nu är det bara 4 tröjor kvar ... ...

Av Kicki - 15 april 2014 17:10


posten idag :)

Presentation

Kicki´s Gästbok

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

57 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards