Direktlänk till inlägg 30 januari 2013

Igår var sköterskerna ...

Av Kicki - 30 januari 2013 08:06

så glada och talade om för mamma att flimret var borta ... Då sa jag till mamma att hon skulle förbereda sig på att det skulle komma tillbaka inatt för det har det gjort hittills och mycket riktigt ... Flimret var tillbaka och pulsen var hög igen ...

Sjuksköterskan trodde mamma skulle få åka hem idag men icke sa nicke ... Jag tror att mamma kommer att få flimmer varje natt det gäller bara att hitta tillräcklig dos med medicin så att den går ner på dagarna i alla fall så att det inte blir så jobbigt för henne ...

Jag lyckades i alla fall sticka färdigt benvärmarna igår ... Nu blir det duschen ...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki - 4 maj 2014 18:02


har fått fnatt ;)

Av Kicki - 4 maj 2014 18:01

så stickar jag ... och virkar på tunika ... samt planterar stockrosor ... ...

Av Kicki - 17 april 2014 13:04


Av Kicki - 17 april 2014 13:04

färdiga på modeller :) Min första saluki tröja blev klar idag oxå ... Nu är det bara 4 tröjor kvar ... ...

Av Kicki - 15 april 2014 17:10


posten idag :)

Presentation

Kicki´s Gästbok

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

57 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards