Direktlänk till inlägg 12 juli 2012

Ev en ny familjemedlem ...

Av Kicki - 12 juli 2012 23:26

Den här lilla krabaten ska ev flytta hem till oss i slutet på augusti ...

 

Jag är nästan 100 % säker på den men vill fortfarande se hur hon utvecklas en vecka till. Hon är nämligen bara 4 v imorgon fredag så hon behöver lite tid att växa på sig men visst ÄR HON SÖT :0)


Jag har tröttnat på surpuppan Diva så nu ska Daizy få en ny kompis så kan Diva bossa åt dem sen och hålla reda på dem när dem leker. Det blir nog alldeles utmärkt :0)


Kan ni tänka er ... min sambo har inte flygigt i taket ännu ... helt otroligt men han börjar väl inse att när jag väl har bestämt sig så är det så ... det borde han har lärt sig efter snart 30 år ...


Hon ska i så fall heta Lady  :0)

 
 
Ingen bild

Ingrid Sundeqvist

13 juli 2012 10:39

Åh, så underbar liten valp! Var är det för ras? Jag har en daghund som är blandning mellan chihuahua och dvärgpincher och jag har haft honom i ett år nu. Det blir så tomt när han går hem så jag funderar starkt på att skaffa mig en egen. Var har du hittat denna ljuvlighet, finns det fler? Förresten jag har idag beställt mera Fritidsgarn av dig. Tovar tofflor på löpande band nu och har så många som vill ha inför stundande höst/vinter. Hälsar Ingrid från Uppsala

Kicki

14 juli 2012 20:17

Det här är en liten Pomeranian och kallas även för Dvärgspets. Det är den minsta sorten av spetsar. Helt underbara men håriga :0) Det finns en del annonser ute på blocket. Hon hade 3 valpar men alla är tingade.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki - 4 maj 2014 18:02


har fått fnatt ;)

Av Kicki - 4 maj 2014 18:01

så stickar jag ... och virkar på tunika ... samt planterar stockrosor ... ...

Av Kicki - 17 april 2014 13:04


Av Kicki - 17 april 2014 13:04

färdiga på modeller :) Min första saluki tröja blev klar idag oxå ... Nu är det bara 4 tröjor kvar ... ...

Av Kicki - 15 april 2014 17:10


posten idag :)

Presentation

Kicki´s Gästbok

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

57 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards