Direktlänk till inlägg 11 juli 2012

Blomrabatterna blev ...

Av Kicki - 11 juli 2012 15:03

klara igår :0)


 

Så igår försökte jag plocka lite rent på tomten inför nästa projekt :0)

Men dem är det ju gubben som ska göra för snickra det kan jag inte ...

Jag tror att han kommer att flytta högen på fredag som ligger ivägen för paviljongen och sedan ska han upp till fjällen en sväng på söndagen MEN på ons eller tors när han kommer hem kan han börja med den :0)


Igår virkade jag färdigt min löpare/bordstablett och jag blev riktigt nöjd med den så jag började på nr 2 :0) Just nu ligger den på sträckbänken men så fort den torkat fotar jag den :0)


Sen stickar jag lite tofflor och dukar i mellan. Får lite beställningar här och där ... även lite grytunderlägg osv


Nu är det bara 1, 5 staket som ska målas 2 ggr och 1 staket som ska målas 1 gång till sedan är jag klar MEN nu är det vädret som styr målningen ... Det har ju regnat en del och ska väl fortsätta så i några dagar till så vi får väl se när jag målar nästa gång ... men jag virkar gärna :0) och staket försvinner ju inte precis :0)

 
 
Diana Lovatt

Diana Lovatt

11 juli 2012 16:42

Så fint så fint.
Ser fram emot att se bordstabletterna ;)

http://www.cerecia.se/blog

Kicki

12 juli 2012 23:20

kommmer ;0)

 
Diana Lovatt

Diana Lovatt

12 juli 2012 23:02

Verkligen snyggt Kicki! Duktiga du!

http://www.cerecia.se/blog

Kicki

12 juli 2012 23:19

Tack :0)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki - 4 maj 2014 18:02


har fått fnatt ;)

Av Kicki - 4 maj 2014 18:01

så stickar jag ... och virkar på tunika ... samt planterar stockrosor ... ...

Av Kicki - 17 april 2014 13:04


Av Kicki - 17 april 2014 13:04

färdiga på modeller :) Min första saluki tröja blev klar idag oxå ... Nu är det bara 4 tröjor kvar ... ...

Av Kicki - 15 april 2014 17:10


posten idag :)

Presentation

Kicki´s Gästbok

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

57 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards