Direktlänk till inlägg 6 juli 2012

Hinner inte och orkar inte ...

Av Kicki - 6 juli 2012 11:46

blogga just nu ...


Sliter med att måla mitt staket från 8 - 17 så fort jag är ledig och sen är jag heeeelt ledbruten ... Det är knappt att jag orkar och kan hålla i virknålen och då är det illa :0)


Min kära sambo är som sagt var gift med sin grävmaskin så han träffar henne oftare än mig men nu tröttnade han på den så han gick och beställde en ny ... Vi får väl hoppas att den nya bara blir en älskarinna som han träffar då och då så att han hinner med jobbet hemma ...


Jag har idag kvar ett staket ska målas en andra gång och sedan är det 3,5 staket som ska målas 2 ggr ... så det är en del kvar men sakta men säkert går det framåt ... Sen håller vi på med blomrabatterna så igår målade jag 5 stockar oxå 2 ggr så att dem är klara att montera upp när sambon nu känner för att komma hem .. suck ... Alla spaljeer kom i alla fall upp här om dagen så liiiiiite händer det i alla fall ...


Jag har även börjat virka en löpare som jag ska ha som bordstablett på mitt altanbord och den blir jätte läcker MEN jag vet inte hur stor den kommer att bli i slutändan då jag börjar att virka den från mitten och sedan runt .... väldigt spännande att se resultat MEN det blir ju en massa måla som kommer ivägen så att jag inte kan virka :0( Men jag gör så gott jag kan och fotar så fort jag är klar :0) Ha det så gott nu alla till nästa gång // Kicki

 
 
Diana Lovatt

Diana Lovatt

7 juli 2012 16:58

Den där bordstabletten ser jag fram mot att få se ;)

http://www.cerecia.se/blog

Kicki

7 juli 2012 19:08

Jag med men jag hinner ju aldrig virka ... bara måla måla och det tar aldrig slut :0(

 
Diana Lovatt

Diana Lovatt

8 juli 2012 17:15

Din stackare, här skall det nu regna en vecka :(

http://www.cerecia.se/blog

Kicki

8 juli 2012 19:44

Idag har det regnat här oxå MEN då började vi med blomrabatterna istället så jag har konkat jord och grävt gropar till rosor och klematis så det blev ingen vila alls och inte blev det klart heller men snart så :0)

Nu blir det virka ... Regn = inte måla :0) så för min del får det regna mycket ett tag nu ;0)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki - 4 maj 2014 18:02


har fått fnatt ;)

Av Kicki - 4 maj 2014 18:01

så stickar jag ... och virkar på tunika ... samt planterar stockrosor ... ...

Av Kicki - 17 april 2014 13:04


Av Kicki - 17 april 2014 13:04

färdiga på modeller :) Min första saluki tröja blev klar idag oxå ... Nu är det bara 4 tröjor kvar ... ...

Av Kicki - 15 april 2014 17:10


posten idag :)

Presentation

Kicki´s Gästbok

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

57 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards