Direktlänk till inlägg 27 maj 2012

Vad har jag gjort i helgen ....

Av Kicki - 27 maj 2012 22:24

jo jag har ...

 

* Staplat en j...vla massa plattor som låg över hela baksidan

  

Min sambo har börjat sätta upp andra halvan av staket och så här blev vårat hörn som vi ska ha till paveljongen som vi köpte för 2,5 år sedan :0)

  

Mitt jobb saknas förstås fortfarande ... målningen :0) Men det har vi hela sommaren tid för ... Sen ska det ju bli lite altangolv därför ligger grushögen där.

* Sen har jag fotat min s k Irving sjal fast den har lite annorlunda kanter.

  

Den hänger på min misshandlade syrén som har tagit sig :0)

 

* Sen har jag även ätit av denna OTROLIGT goda tårta som min dotter gjorde till sin mamma :0) Tack Sabina :0)

  

Den är gjord på jordgubbar, vaniljkräm och vattenmelon ... MUMS :0)

* Sen har jag njutit av att få se mina söta gummor och gubbar som inte riktigt var klara men som ska stå i min sk rabatt när det blir klar någon gång :0)

  

Dessa har alltså min dotter gjutit till mig i betong :0)

 

* Till sist så har jag även stickat lite på min tröja. Håller på med 4:e nystanet på bakstycket och jag vet att det går åt 6 st så lite över hälfen är stickat i alla fall ....

 

Jaha och nu ska jag väl fortsätta att sticka lite till i alla fall innan det är dags att sova igen .. Fast nu läser jag ju en bra bok oxå så då måste jag orka läsa lite i den oxå :0) Jagad av lögnen av Nora Roberts förstås. Jag bara älskar hennes inbundna böcker ... Pocket böcker är det föööör mycket kärlek i men dem inbundna händer det lite i så .. sticka lite och sedan läsa :0)

 

Natti natt ...

 
 
Ingen bild

ripp64@live.se

30 maj 2012 08:57

det blir jättefint. när det är vitt. Hur höga är väggarna??
sjalen underbar färg.

Kicki

31 maj 2012 16:10

Hej och tack :0)

Staketet är 120 cm högt och hörnet är 165 cm högt :0) Där ska vi ha en paviljong eller något sådant ;0)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki - 4 maj 2014 18:02


har fått fnatt ;)

Av Kicki - 4 maj 2014 18:01

så stickar jag ... och virkar på tunika ... samt planterar stockrosor ... ...

Av Kicki - 17 april 2014 13:04


Av Kicki - 17 april 2014 13:04

färdiga på modeller :) Min första saluki tröja blev klar idag oxå ... Nu är det bara 4 tröjor kvar ... ...

Av Kicki - 15 april 2014 17:10


posten idag :)

Presentation

Kicki´s Gästbok

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

57 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards