Direktlänk till inlägg 2 januari 2012

Stor beslutsångest ...

Av Kicki - 2 januari 2012 11:49

Jag fick svar idag och hon fanns kvar ... valpen alltså ... suckar i massor .... Kunde det inte ha varit så enkelt att hon redan var tingad .... Nej ...

 

Jag vill ju så gärna ha en valp som jag kan avla på ... Diva gick det ju inte att göra det med eftersom hon har 3-4 gradens knäledsfel på bakbenen och ett höftfel .... Suck ...

 

Här kommer en bild på henne ;0)

 

  

Det är valpen till vänster jag vill ha .... Hon är bara gudomlig ...

Det varr 4 valpar i kullen vilket är väldigt bra och ovanligt för att vara yorkar ... Förlossningen hade gått bra inga komplikationer vilket inte heller är så ovanligt när dem är små ...

 

Hon har så otroligt fint ansikte .... vill ha ...

 

Sambon är sur som vanligt och säger " vi ska inte ha någon hund " men det har han sagt varje gång och jag har haft några stycken med åren ....

 

OM jag bestämmer mig så vill jag hämta henne på torskväll efter jobbet och då kommer butiken att bara vara öppen 3 dagar i veckan 4 timmar åt gången ... så länge i alla fall ...

 

Usch det här var svårt ... sitter och suckar hela tiden .... så jag fortsätter att grubbla ... Kicki

 
 
Diana Lovatt

Diana Lovatt

15 januari 2012 17:44

Men himmel vad söta!! Jag skulle ta den vänstra jag med ;)

http://www.cerecia.se/blog

Kicki

15 januari 2012 18:48

Fast det blev ju inte dem :0( Den vänstra hade ett tungfel som hon skulle ha fört vidare i aveln :0(

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki - 4 maj 2014 18:02


har fått fnatt ;)

Av Kicki - 4 maj 2014 18:01

så stickar jag ... och virkar på tunika ... samt planterar stockrosor ... ...

Av Kicki - 17 april 2014 13:04


Av Kicki - 17 april 2014 13:04

färdiga på modeller :) Min första saluki tröja blev klar idag oxå ... Nu är det bara 4 tröjor kvar ... ...

Av Kicki - 15 april 2014 17:10


posten idag :)

Presentation

Kicki´s Gästbok

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

57 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards