Direktlänk till inlägg 7 maj 2012

Måndag ...

Av Kicki - 7 maj 2012 15:40

Jaha vad har jag gjort idag då ... Jo jag trädde på lite nya pärlor till ett par torgvantar och sedan trädde jag på pärlor till ett par pärlmuddar ... Vi får väl se när jag börjar på dem men jag har i alla fall trätt på alla pärlor vilket inte är så roligt så nu är det i alla fall bara att sätta fart om jag känner för det :0)

 

Snart ska jag gå hem och då vet jag inte om jag ska måla ett staket eller om jag ska promenera upp till mamma istället ... känner inte för att måla men det gör jag ju aldrig så vi får väl se vad det blir ...

 

Idag plockade jag även första fästingen på Daizy så henne ska jag spruta med Frontline ikväll ... Ja ja vi får se vad jag hittar på :0) Hemma håller jag i alla fall på med ett par aprikosa tofflor så dem ska jag sticka på i alla fall ...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki - 4 maj 2014 18:02


har fått fnatt ;)

Av Kicki - 4 maj 2014 18:01

så stickar jag ... och virkar på tunika ... samt planterar stockrosor ... ...

Av Kicki - 17 april 2014 13:04


Av Kicki - 17 april 2014 13:04

färdiga på modeller :) Min första saluki tröja blev klar idag oxå ... Nu är det bara 4 tröjor kvar ... ...

Av Kicki - 15 april 2014 17:10


posten idag :)

Presentation

Kicki´s Gästbok

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

57 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards