Direktlänk till inlägg 29 november 2011

Pratade med tandläkaren ...

Av Kicki - 29 november 2011 00:13

idag och den 16:e jan ska jag tillbaka till honom ...

 

Då ska käkbenet ha dragit ihop sig och förhoppningsvis har tandköttet och div bihålor läkt helt och hållet tills dess så att vi kan fylla igen gomen så att den passar mig :0)

 

Men fram tills dess så blir det till att bråka med den. Han sa ju att jag var välkommen att höra av mig innan om det blev fööööör jobbigt för mig MEN desto längre man orkar vänta desto bättre resultat sedan och man slipper göra om det igen ..

 

Så det är bara att fortsätta att ta dag för dag och det som är jobbigast nu är att prata ... för då rör sig gomen åt alla håll och kanter och till slut så orkar man bara inte hålla kvar den och får ont :0(

 

I fredags hade jag ju hjälp av dottern :0) annars hade det aldrig gått ...

 

Igår var en riktigt dum dag .... hade jätteont i gomen och den vägrade att sitta som den skulle så till slut fick jag ta värktabletter och det är inte ofta. Ibland får jag ta det för att jag får huvudvärk men då flyttar gomen på sig och placerar om sig ... vet inte om det beror på blodflödet när man tar värktabletter men jag misstänker på att det är en av anledningarna ...

 

Så det är bara att kämpa på ... denna vecka är butiken öppen tis, ons och tors mellan 12 - 16, välkomna :0)

 

Nu är det sovdags // Kicki

 
 
Diana Lovatt

Diana Lovatt

29 november 2011 09:26

Förlåt mig Kicki men jag har tappat något på vägen tror jag. Vad är det du håller på med hos tandläkaren?? Har du dragit ut alla dina ränder för en hel protes eller vad är det?

http://www.cerecia.se/blog

Kicki

29 november 2011 10:20

Japp det är precis vad jag gjort :0)

 
Diana Lovatt

Diana Lovatt

1 december 2011 15:31

Det låter som ingen roligt upplevelse alls!! Och MÅSTE vara dyr!

http://www.cerecia.se/blog

Kicki

2 december 2011 22:39

Med tanke på hur jag har haft det så är det helt okey ;0) och dyrt var det :0(

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki - 4 maj 2014 18:02


har fått fnatt ;)

Av Kicki - 4 maj 2014 18:01

så stickar jag ... och virkar på tunika ... samt planterar stockrosor ... ...

Av Kicki - 17 april 2014 13:04


Av Kicki - 17 april 2014 13:04

färdiga på modeller :) Min första saluki tröja blev klar idag oxå ... Nu är det bara 4 tröjor kvar ... ...

Av Kicki - 15 april 2014 17:10


posten idag :)

Presentation

Kicki´s Gästbok

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

57 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards