Direktlänk till inlägg 30 september 2011

Jag sov faksti ...

Av Kicki - 30 september 2011 09:28

hela natten .... Jag vaknade kvart över 6 och fick titta på klockan flera gånger för att tro det :0) Cortisonet kanske gör sitt i alla fall ;0) Vet inte om jag inbillar mig men hela min tillvaro verkar lite lättare ... kan det vara cortisonet ???? Ingen aning och jag vågar inte fundera på det heller för då blir säkert allt sämre igen så just nu känns det helt okey :0)

 

Igår stickade jag färdigt den svarta volang halsduken och den blev jättefin :0) Ska försöka fota den idag och nu hoppas jag på att dem nya färgerna kommer hem .... nyfiken i en strut ...

 

Idag ska jag sticka en disktrasa till MIG ;0) hatar disktrasor så nu ska jag göra ett försök och testa mig själv fram med en stickad disktrasa. Jag kommer att göra den i Nova för det är så tunnt. Mina fingrar är ju lite yrkesskadade och klarar inte av att krama ur en vanlig trasa ordentligt så nu blir det disktrasa :0) Kicki

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki - 4 maj 2014 18:02


har fått fnatt ;)

Av Kicki - 4 maj 2014 18:01

så stickar jag ... och virkar på tunika ... samt planterar stockrosor ... ...

Av Kicki - 17 april 2014 13:04


Av Kicki - 17 april 2014 13:04

färdiga på modeller :) Min första saluki tröja blev klar idag oxå ... Nu är det bara 4 tröjor kvar ... ...

Av Kicki - 15 april 2014 17:10


posten idag :)

Presentation

Kicki´s Gästbok

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

57 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards