Direktlänk till inlägg 31 augusti 2011

Det känns som mitt liv ...

Av Kicki - 31 augusti 2011 10:29

är som en luftballong ... sakta men säkert så fylls jag med luft, ork och glädje och när jag börja flyga riktigt bra så är det någon som sticker hål på mig med en nål .......... och all luft försvinner och jag faller med världens hastighet ... sen är det bara att börja om från början igen ..... när ska detta få ett slut ...

 

Jag vågar aldrig ropa hej, jag vågar aldrig tala om att jag är nöjd med det jag har för då är det alltid någon som sticker hål på mig ..... Så ibland känns det som att det är bäst att vara tyst, hålla sig i bakgrunden osv då kanske det inte händer något .... Fy ... ingen bra dag idag inte // Kicki

 

Ps ! Men luften kommer tillbaka igen ... sakta men säkert ....

 
 
Diana Lovatt

Diana Lovatt

31 augusti 2011 19:22

Åååhhh vad jag känner igen detta.
Kan bara säga, Var Stark!

Kram

http://www.cerecia.se/blog

Kicki

31 augusti 2011 19:34

Tack :0)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki - 4 maj 2014 18:02


har fått fnatt ;)

Av Kicki - 4 maj 2014 18:01

så stickar jag ... och virkar på tunika ... samt planterar stockrosor ... ...

Av Kicki - 17 april 2014 13:04


Av Kicki - 17 april 2014 13:04

färdiga på modeller :) Min första saluki tröja blev klar idag oxå ... Nu är det bara 4 tröjor kvar ... ...

Av Kicki - 15 april 2014 17:10


posten idag :)

Presentation

Kicki´s Gästbok

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

57 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards