Direktlänk till inlägg 29 augusti 2011

Hinner inte med ...

Av Kicki - 29 augusti 2011 23:08

Jag hinner inte med ... tiden rinner som vanligt ifrån mig. Inatt låg jag och grubbla till kl 03.00 och inte blev jag klokare för det :0)

 

Loppisen går bra, vi lade in en intresseförfrågan i tisdags och i onsdags började vi boka in bord till loppisen och IDAG har vi bara 4 bord kvar ... Alla är nästan slut. Helt otroligt, inte trodde jag att det skulle vara ett så stort intresse ... Nog för att folk har frågat mig eftersom jag brukar åka på marknader men i alla fall ... Nu får vi se hur det löper på om det går bra så kanske det blir fler :0)

 

När det gäller virkningen så håller jag på med babyfilt - prototyp 3 ... Den första var fyrkantig - helt okey men ändå. Den andra blev rektangulär oxå helt okey men inte nöjd fullt ut så nu får vi se hur den tredje blir ... Känner bara att jag inte har tid att göra prototyper nu utan nu ska det produceras saker till loppisen ... Men men vi får se om den blir klar imorgon ...

 

Idag berättade min granne att hon sett 2 grävlingar utanför våra dörrar på framsidan ... snacka om panik ... jag har ju marsvinen på baksidan ... hjälp. Så jag ringde uppfödaren så hon skulle försöka hämta dem imorgon ... Hoppas dem klarar natten ... Usch och fy ... det måste vara alla grönsaker som börjar bli färdiga på kolonilotterna som lockat hit dem ... Jag kommer ju ingen vart med sambon i fjällen ...

 

Men nu är det bara 6 dagar kvar så kommer han hem :0)

 

Nej det var lite om mitt knasiga liv igen ... Nu virka och lyssna på marsvinen// Kicki

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki - 4 maj 2014 18:02


har fått fnatt ;)

Av Kicki - 4 maj 2014 18:01

så stickar jag ... och virkar på tunika ... samt planterar stockrosor ... ...

Av Kicki - 17 april 2014 13:04


Av Kicki - 17 april 2014 13:04

färdiga på modeller :) Min första saluki tröja blev klar idag oxå ... Nu är det bara 4 tröjor kvar ... ...

Av Kicki - 15 april 2014 17:10


posten idag :)

Presentation

Kicki´s Gästbok

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

57 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards