Direktlänk till inlägg 24 augusti 2011

Idag har jag fått lära mig något nytt ...

Av Kicki - 24 augusti 2011 17:51

.... virkning ... vet inte vad det heter men det heter något speciellt ;0) Så här ser det ut just nu i alla fall ...

  Dessa SKA bli bebisfiltar OM jag lyckas ;0) Det var inget man bara så där lärde sig utan jag måste hela tiden ha en mall att titta på ... än så länge i alla fall.

 

Jag sa till min kund att jag måste göra nya i olika färger bara för att komma ihåg hur jag börjar ;0) Man får ta 2 varv varje dag för att inte glömma ...

 

Jag har även åtagit mig att arrangera inomhus Loppis med även Hantverk så datumet blir den 25 sept för det. Lokalen beror lite på hur många vi blir men det blir i Bro i alla fall. Försöker få in lite intresseanmälningar just nu.

 

Idag blir det virka filt ... ingen cykel till mamma ... måste virka innan jag glömt bort allt igen ;0) Kicki

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki - 4 maj 2014 18:02


har fått fnatt ;)

Av Kicki - 4 maj 2014 18:01

så stickar jag ... och virkar på tunika ... samt planterar stockrosor ... ...

Av Kicki - 17 april 2014 13:04


Av Kicki - 17 april 2014 13:04

färdiga på modeller :) Min första saluki tröja blev klar idag oxå ... Nu är det bara 4 tröjor kvar ... ...

Av Kicki - 15 april 2014 17:10


posten idag :)

Presentation

Kicki´s Gästbok

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

57 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards