Direktlänk till inlägg 22 augusti 2011

Idag har det inte varit min dag inte ...

Av Kicki - 22 augusti 2011 22:49

usch säger jag bara .....

 

Först och främst slutar alla leverantörer med bra garner och var ska man hitta nya någonstans ... Alla nya garner som kommer nu är konstiga ... tycker jag ... med andra ord inga roliga alls ... Så vad ska man köpa in istället för dem som utgår när det inte finns roliga nya garner ...

 

Någon som har bra förslag .......

 

Sen berättar en person till mig att dem ringt öron mottagningen eftersom det har tagit 2 veckor sedan remissen skickades in och ingen svarat ... Ringer för att boka en tid för att få örat rensat ... obs ... personen ifråga kan inte ringa själv eftersom den inte hör något .... då måste man boka en tid för hörselprov innan man kan göra en öronrensning .... Hallå hur dum får man va ... hur ska man kunna göra ett hörselprov om man inte ens kan ringa ett samtal ...... Puckon säger jag bara ...

 

Sen försöker man beställa doftprover utan att lyckas ... Man ska fylla i ett nummer ... ehhhh man kan inte fylla i något nummer utan det är kryss rutor ... hur gör man då ...

 

Sen regnade det ju förstås imorse så jag var tvungen att ringa pappa om skjuts ... tror ni inte att det även regnade när jag skulle hem ... jo men där emellan var det uppehåll ....

 

Till sist så skulle jag börja virka kanten runt boleron jag håller på med ... ja ett varv fick jag repa upp 3 ggr innan jag kom förbi det varvet ...

 

Med andra ord en helt UNDERBAR dag :0) nooooooot .....

 

Bara för att jag har varit så sur och irriterad idag så har jag inte virkat eller stickat en enda maska på jobbet heller :0/

 

Nej nu ska jag försöööööka virka lite till ... Criminal minds börjar ju nu :0) Kicki

 
 
Diana Lovatt

Diana Lovatt

26 augusti 2011 14:01

Wow!! Den där färgen skulle nog pass amig bättre. Jag gillar mörka färger på mig på jag är lite rund och kort ;)

http://www.cerecia.se/blog

Kicki

26 augusti 2011 14:06

Du menar den brun/beiga tyvärr så var ju det en beställning men det blir fler när jag hinner :0) Just nu fixar jag med en loppis /hantverks mässa ...

 
Diana Lovatt

Diana Lovatt

26 augusti 2011 14:19

Japp! Jag gillar svart blått (mörkare varianterna) lila i första hand. Men som jag sagt tidigare. Jag behöver prova en av dessa för att se vad jag tycker om den. Men himla fina är de.

http://www.cerecia.se/blog

Kicki

26 augusti 2011 14:25

Jag ska göra en i svart/turkost/lila bara jag hinner ;0)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki - 4 maj 2014 18:02


har fått fnatt ;)

Av Kicki - 4 maj 2014 18:01

så stickar jag ... och virkar på tunika ... samt planterar stockrosor ... ...

Av Kicki - 17 april 2014 13:04


Av Kicki - 17 april 2014 13:04

färdiga på modeller :) Min första saluki tröja blev klar idag oxå ... Nu är det bara 4 tröjor kvar ... ...

Av Kicki - 15 april 2014 17:10


posten idag :)

Presentation

Kicki´s Gästbok

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

57 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards