Direktlänk till inlägg 1 augusti 2013

Ny hemsida på gång ...

Av Kicki - 1 augusti 2013 17:15

Jag kommer så småningom att byta ut min hemsida eftersom programmet är för gammalt.

Tyvärr kommer alla kunder att få registrera om sig och den blir inte lika bra som den gamla ...

Jag hatar ju datorer och att lära mig nya saker ( programmet ) och därför är jag lite låg och har inte lust att göra något :0(

Men men jag har i alla fall börjat lägga in produkter idag men den kommer nog inte igång förrens 1 sept kanske , vi får se ...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki - 4 maj 2014 18:02


har fått fnatt ;)

Av Kicki - 4 maj 2014 18:01

så stickar jag ... och virkar på tunika ... samt planterar stockrosor ... ...

Av Kicki - 17 april 2014 13:04


Av Kicki - 17 april 2014 13:04

färdiga på modeller :) Min första saluki tröja blev klar idag oxå ... Nu är det bara 4 tröjor kvar ... ...

Av Kicki - 15 april 2014 17:10


posten idag :)

Presentation

Kicki´s Gästbok

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

57 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards