Direktlänk till inlägg 13 mars 2013

Nu var det pappas tur ...

Av Kicki - 13 mars 2013 22:32

Just kommit hem från KS ... Pappa inlagd där ... Han somnade i fåtöljen efter maten ocj det gick inte att väcka honom ... Han vaknade till i ambulansen nästan vid KS ... Så nu är han vaken och chockad ....

Han vet ju inte vad som hände och det visste inte läkarna heller ... dem misstänker att en gammal ärrbildning från en tidigare hjärnblödning kan ev ha orsakat ett epilepsi anfall men dem var inte säkra ... Väntar på provsvar ...

Jag har nog aldrig gått så fort upp till mamma förut :0)

Men nu var han uppe på avdelningen i alla fall och skulle få träffa neurologen imorgon .. så vi får se ...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki - 4 maj 2014 18:02


har fått fnatt ;)

Av Kicki - 4 maj 2014 18:01

så stickar jag ... och virkar på tunika ... samt planterar stockrosor ... ...

Av Kicki - 17 april 2014 13:04


Av Kicki - 17 april 2014 13:04

färdiga på modeller :) Min första saluki tröja blev klar idag oxå ... Nu är det bara 4 tröjor kvar ... ...

Av Kicki - 15 april 2014 17:10


posten idag :)

Presentation

Kicki´s Gästbok

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

57 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards