Direktlänk till inlägg 25 januari 2013

Operationen gick bra ...

Av Kicki - 25 januari 2013 15:37

nu ska dem bara försöka medicinera ner hjärtfrekvensen ... Nu kan hjärtat i alla fall inte stanna på mamma :0) Nu är det bara att hoppas att dem får ner hastigheten på det oxå ... Operationen gick i alla fall bra så nu har hon en pacemaker ...


Kan nog inte förstå riktigt vad som hänt ännu ... I tisdag var hon på vattengympa och sedan började det på kvällen och idag fre har hon en pacemaker ...fattar ingenting ...


Livet är så orättvist ibland och det här bevisar att det spelar ingen roll hur duktig, skötsam eller nyttig man är livet slår till ändå ... Så jag kan fortsätta röka, slöa och vara onyttig för det hjälper inte ett sk...t ... Man får något i alla fall ... Så passa på och lev och njut så länge du kan :0)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki - 4 maj 2014 18:02


har fått fnatt ;)

Av Kicki - 4 maj 2014 18:01

så stickar jag ... och virkar på tunika ... samt planterar stockrosor ... ...

Av Kicki - 17 april 2014 13:04


Av Kicki - 17 april 2014 13:04

färdiga på modeller :) Min första saluki tröja blev klar idag oxå ... Nu är det bara 4 tröjor kvar ... ...

Av Kicki - 15 april 2014 17:10


posten idag :)

Presentation

Kicki´s Gästbok

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

57 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards