Alla inlägg under oktober 2012

Av Kicki - 9 oktober 2012 15:27

avklarat och inga fiberkillar har kommit idag ... Suck hoppas det börjar blåsa så får dem jaga lister och kartonger över hela området .. Just mu ligger dem på min framsida ...

Vilka frågor soc kommer med jämt .., Vilka värderingar har du i livet? Vilken tid har varit din bästa resp sämsta i livet ? Vad svarar man på det ...

Ja ja nu ska jag sticka lite på en ryssmössa :0)

Av Kicki - 9 oktober 2012 08:46

på finer killarna så att dem blir klara mågon gång ... Dem började i fredags :0(

Sen på eftermiddagen ska jag på möte i Järfälla ...

Sen får vi se vad det blir där emellan och efter ...

Av Kicki - 8 oktober 2012 16:41

en ryssmössa och igår oxå .. Den här mörkgråa är till salu men den naturvita igår var ev en beställning ...

Av Kicki - 4 oktober 2012 19:56

inte trampa på grodor på vägen till mamma ... Dem fanns överallt på gång vägen ...

Sen har jag städat som vanligt på torsdagar inför helgen ... Sen stickade jag färdigt herrtofflorna som nu ligger i tvättmaskinen. Nu ska jag ta en kaffe och kaka sen ska jag börja på nästa par herrtofflor :0)

Av Kicki - 3 oktober 2012 22:42

jag varit uppe hos mamma en sväng, stickat färdigt ett par tofflor i storlek 33 och jag blev nöjd med dem.

Nu har jag börjat på ett par herr tofflor i storlek 44/45 ... Tänkte även göra ett par 43/44 men sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra men jag kommer nog på något ;0)

Idag beställde jag mer fritidsgarn igen och jag tror att det kommer hem på ons nästa vecka. Det blev även lote Pleddgarn i nya färger.

Nu ska jag skälla på mina hundar som leker i sängen ... där ska man sova ...

Av Kicki - 3 oktober 2012 08:48

som står på schemat och sticka färdigt ett par tofflor spm jag har på beställning ... Ett annat par ligger i tvättmaskinen just nu ...

Sen ska jag promenera upp till mamma på kvällen men annars är inget förbokat för dagen ...

Av Kicki - 2 oktober 2012 14:13

fungerar webshopen som den ska ...

Jippiiiiiiiii :0)

Jag hittade felet och Filip åtgärdade det, en helt underbart snäll och hjälpsam kille ...

Tack för hjälpen :0)


Så nu kan ni beställa som vanligt och hitta både produkter och nyheter som det ska :0)


// Kicki

Av Kicki - 2 oktober 2012 08:46

med webshopen ... Hoppas ev få hjälp idag ...

Presentation

Kicki´s Gästbok

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

57 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards