Alla inlägg under augusti 2012

Av Kicki - 18 augusti 2012 20:37

med migrän den här veckan :0(

Idag har vi stått på marknad igen men nu var det slut på dem för på tis kommer min bebis hem :0) och då blir jag låst igen i några månader ...

Jag ska försöka hålla mig uppe så att jag kan ta ut tofflorna jag slängde in i tvättmaskinen men sen blir det sängen ...

Av Kicki - 17 augusti 2012 20:26

dags för migrän igen ... 2:ā dagen på rad den här veckan :0( Jag börjar bli ganska trött på min migrän nu ....

Av Kicki - 16 augusti 2012 13:53

tofflor med migrän :0(

Av Kicki - 15 augusti 2012 20:56

planterat rosor ... Så nu är det bara 2 spaljeer kvar där det ska vara lila klätterrosor. Dem jag planterade idag var gula utom vid en spaljee där det blev dubbla rosor en gul o en cerise som ska växa ihop :0) Jag och mina dumma idéer ;0)

Nu ska jag sticka tofflor igen och imorgon blir det att fylla igen alla kanter under nya altanen så att man slipper förstöra det för att släppa ut lilla mini ;0)

Av Kicki - 14 augusti 2012 22:06

assisterat husse med altan bygget .. Som vanligt var det lite saker som kom i mellan ... Ett par damer i området behövde få bort lite rötter och så från sina tomter så altanen fick vänta ... som vanligt ... Men reglarna till golvet kom i alla fall på plats och jag fick 5 klätterrosor levererade :0) så imorgon kväll ska jag plantera rosor :0)

Av Kicki - 12 augusti 2012 22:09

Daizy var jätteliten när hon kom till mig vid 9,5 v gammal. Då vägde hon 1,3 kg .... Min lilla fröken som blev 8 v i fre vägde idag 570 g ..... Kan ni fatta ... Nu blir det till att täppa igen varje cm under staketen ;0)

Av Kicki - 12 augusti 2012 18:17

borta nu då ....

Av Kicki - 11 augusti 2012 15:25

Den här gången var vi i Bålsta ...

Presentation

Kicki´s Gästbok

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

57 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards