Alla inlägg under juli 2012

Av Kicki - 26 juli 2012 18:57

här min nya sovplats ....

Av Kicki - 26 juli 2012 13:12

påbörjad :0)

Av Kicki - 26 juli 2012 11:49

i dvärg träds syren grävande ...

Av Kicki - 25 juli 2012 10:50

att smälta bort .... Jag hatar verkligen denna värme ... Har redan tagit 2 huvudvärks tabletter :0( förstår verkligen inte hur folk kan betala för att få sådan här värme ... Suck ... Nu mot jobbet och svalkan i skuggan ....

Av Kicki - 24 juli 2012 23:56

någon gräsmatta klippt inte ... Det blev förbereda 4 tegelpannor och 2 stenar .. Så gräsmattan får vänta :0)
En toffla och lite virkat på mammas löpare blev det i alla fall ... Alltid något :0) Nu är det dags för sängen igen ;0)

Av Kicki - 24 juli 2012 10:25

morgonpromenaden avklarad.
Jag har även lagt ut min sons yuccapalm till försäljning, den är helt enkelt för stor för mitt fönster :0( den som bjuder mest får den :0)
Idag ska jag bokföra lite.... Det är ju dags att betala räkningar imorgon igen ... Sen ska jag virka lite på mammas löpare, klippa gräsmattan, sticka en plommonlila toffla sen får jag se vad klockan är ... Nu bokföring ....

Av Kicki - 23 juli 2012 16:49

idag då ? Jo jag har fortsatt att plocka ut rea garner. Ni hittar dem under REA garner på hemsidan. Det är garner som säljer dåligt eller som har utgått från leverantören så jag ska inte stänga ;0)

Av Kicki - 22 juli 2012 17:03

visst börja på en axelvärmare till mig själv ;0) Ja mena jag har ju inga projekt på gång ;0) Sen råkade jag även börja på ett par neon oranga tofflor :0) Men sånt är livet ... Massor med projekt på g samtidigt så man inte är sysslolös ;0)

Presentation

Kicki´s Gästbok

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

57 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards